~®§§][][شبكة ومنتدى مزيكاتى تو داى][][§§®~
ادخل وسجل وخليك معى مزيكاتى تو داى عالم من الابداع والتميز
ترجيب خاص جدا بكل طالبه صيدله وطب في الجمهوريه؟ 11111110
ادخل وسجل وخليك معى مزيكاتى تو داى عالم من الابداع والتميز
ترجيب خاص جدا بكل طالبه صيدله وطب في الجمهوريه؟ 11111110
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما تحتجونهو من العاب اغانى افلام عربى واجنبى والبرامج والاسلاميات ودردشة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتديات مزيكاتى  تو داى ترحب بكم mazikaty2day.yoo7  يوجد به احدث الافلام والاغانى وجميع الحصريات مع مزيكاتى انت الكسبان      ومنتدى مزيكاتى  مزيكا اليوم وكل يوم جديد

ترجيب خاص جدا بكل طالبه صيدله وطب في الجمهوريه؟

كاتب الموضوعرسالة
M2D
Admin
M2D

ترجيب خاص جدا بكل طالبه صيدله وطب في الجمهوريه؟ Empty
مُساهمةموضوع: ترجيب خاص جدا بكل طالبه صيدله وطب في الجمهوريه؟   ترجيب خاص جدا بكل طالبه صيدله وطب في الجمهوريه؟ Icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 12:37 pm

هاااااااااااااااااااااااااي يا اجمل شباب في مصر كلها و بنات برده ولو انهم مختفين حبه
الموضوع ببساطه ن انا عايز كل شاب و فتاه معانا في القسم قديم او جديد او لسه هيدخل قبل ما يعمل اي حاجه عنه موضوع او مشاركه نكون عارفينه بكليته او معهده
في مثل يقول تعرف فلان ترد تقول اه يقولك عاشرته ترد تقول لاء يقولك يبقي انت متعرفوش
بالظبط كده انا بقول اي حد غيري لما يسمع من اي حد موضوع و هوة مش عارفه او عارف شخصيته صعب يقول رد سليم و ده طبعا علشان بتفرق من محافظه لمحافظه يعني مثلا
بنات بحري ولا جميلات المنصورة و لا اروق شباب شباب القاهرة ولا جدعنه رجاله الاسكندريه و لا روقان شباب المنصورة
و هكذا
انا باقترح و ده اقتراح ان اي حد معانا في الموقع يعرفنا بنفسه زي مثلا
الاسم : / السن : / المؤهل الدراسي :/ العتوان :/ والمنتدي :/ وسنه كام :/ اللي بيحب يشارك فيه يعني لو يكون صريح مع نفسه و يقلنا هوة شايف نفسه ازاي يعني يقولنا طبيعته من وجهه نظرة هوة :/ و هكذا
طبعا انا مش هعملكو بطاقه شخصيه بس بجد لما نعرف عن بعض حاجات زي دي اكيد هنقرب من بعض كويس وهنكون اصحاب جامدين اوي ونقدر نساعد بعض سواء في دراستنا وقبل ده هنكون اصدقاء جمدين اوي اوي
سوري لو كنت طولت عليكو بس انا حبيت اوضح الموضوع احسن حد يفهمني غلط
انا في انتظار اوي بنت او ولد هيعرفنا بنفسه و يا رب الكل يوافق علي الاقتراح
اوك
https://mazikaty2day.yoo7.com

ترجيب خاص جدا بكل طالبه صيدله وطب في الجمهوريه؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-